woensdag 13 november 2013

haver-appel-kaneel (ontbijt) muffins

Afgelopen maandag was ik jarig. Mijn zusje kwam met verassings muffins die ze voor speciaal voor mij gemaakt had, inclusief een kaart waar ze het recept voor mij op getekend heeft. Deze wil ik nu met jullie delen, ze zijn namelijk super lekker! Mijn zusje maakt trouwens taarten op bestelling, en als je iets koemelk of suikervrij wilt, kan dat! Klik hier.

On monday was my birthday. My sister made me surprise muffins, specially made for me, including a card were she drew the recipe on. I want to share this recipe with you because the muffins are really good! (english version below). My sister makes cakes which you can order and if you want them sugar- or milk free, that's possible! Click here.



























English version of the recipe (oats-apple-cinamon (breakfast) muffins:

- preheat the oven at 180C degrees.
- mash 2 banana's in a bowl.
- grind 180 gr. oats and cut one apple in small pieces.
- add the oats, apple, 2 hands raisins, 1 vanilla-pod and cinamon to taste to the banana's.
- add 170 gr. sugar free apple-sause.*. (you can aso make this yourself), mix lightly with a spatula.
- fill up 8 muffins forms, ready in about 25 minutes

*available at organic food shop.

4 opmerkingen:

  1. Dat klinkt lekker!! Binnenkort eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sandra, ze zijn zeker het uitproberen waard en dankjewel voor het stemmen op mijn blog! Ben ik heel blij mee ;-)

      Verwijderen
  2. Hallo Céline
    Ik kom graag met je in contact over deze tekening
    Ik wil hem graag gebruiken voor glutenvrije tieners
    En heb je toevallig nog meer van zulke leuke tekeningen
    Gr Nina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo nina.
      Deze tekening is gemaakt door mijn zusje, ik zou je in contact moeten brengen met haar. Zij werkt ook in opdracht. Je kunt me anders ook even mailen naar: info@celineschroeder.nl

      Verwijderen